GP: By the time we find Eric at the start of
the film he’s basically reached the end of the line. He’s trying to get
something back that’s been taken by three guys. He realizes when he meets Rey
that he’s connected to those three guys. So he kidnappes him, I guess. We
actually see that Eric starts to feel something towards Rey, so it becomes a
sort of awakening of all sorts of emotional elements for both of them, I think.
GP: Amikor Ericet látjuk a film elején,
addigra ő már az élete végéhez ért. Próbál visszaszerezni valamit, amit három
férfi ellopott tőle. Amikor találkozik Rey-jel rájön, hogy a fiú kapcsolatban
áll azzal a három férfival, ezért elrabolja őt, bizonyos értelemben. Láthatjuk,
hogy Eric érezni kezd valamit Rey iránt, így ez egyféle ébredése lesz a külnböző érzelmeknek mindkettejük
számára, szerintem.
SP: Working with Guy and Rob was a privilege,
his strong three lines for everyone to kind of grip onto.
SP: Guy-val és Rob-bal együtt dolgozni
megtiszteltetés volt, az a három erős mondata amit mond (Guy), abba mindenki
kapaszkodhat.
RP: Eric’s really out on a limb throughout the
entire story and Rey I think misinterprets Eric’s passionate violence as
affection for him.
RP: Eric az egész történet alatt kockáztosan
viselkedik és Rey szerintem félreértelmezi Eric szenvedélyesen erőszakos
viselkedését azzal, hogy érez iránta valamit.
GP: Most of the preparation for me was in
discussing the emotional states with David and understanding that, and actually
trying to find what has person turn into, almost what kind of creature has he
regressed toward.
GP: A felkészülés leginkább abból állt
számomra, hogy beszélgettem Daviddel az érzelmi állapotokról, hogy megértsem és
megtaláljam azt, amivé a karakterem vált, hogy milyen lénnyé fejlődött vissza.
DM: I loved working with Guy Pearce, he’s just
a total pro and he’s a pleasure to direct. I affectingly wrote the character
for Guy, the choice is that I was asking him to make and he realized he needed
to make were actually kind of bigger than either of us initially anticipated.
We started shooting the first day and there’s no dialog, it is just one
stadycam shot if you’re walking (??) tingles up my spine, you know, cause the
bald choices were there in that walk. Guy is a master in filling stillness with
details, and giving you windows into the soul that he need.
DM: Imádtam Guy Pearce-szel dogozni, igazi pro
és egy élmény rendezni (irányítani). Kifejezetten neki írtam a szerepet, és a
választásokat amiket kértem tőle, amikre később ő is rájött, hogy meg kell
hoznia őket, sokkal nagyobbak voltak, mint az elején egyikünk is gondolta
volna. A forgatás első napján nem volt párbeszéd, csak egy hosszú felvétel,
aminek nézése közben a hideg futott végig a gerincemen, olyan merész
választások voltak már magában a járásában is. Guy mestere az állóképek
részletekkel történő begtöltésének, és kis ablakokat nyit a lelkébe, ha szükség
van rá.
SP: He’s so open and so giving and so
generous.
SP: Ő (gondolom Guy) annyira nyitott, adakozó
és nagylelkű
GP: It took me a few raid and a lot of conversation with David to
really understand what it was he was after. This film is emotional and it’s
sort of subversive and powerful.
GP: Sok -nem értem mibe- és beszélgetésembe
került, hogy igazán megértsem mi volt az, amit David elképzelt. Ez a fil
érzelemdús, ugyanakkor felforgató és erőteljes is.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése