Költözés

A blogger új irányelvei miatt, ha netán bezárják a blogot - ami elképzelhető egyik-másik videó, ileltve kép miatt, a blogot átköltöztettem a wordpressre
https://twmmyforditasai.wordpress.com/
címre.

2014. november 7., péntek

EW címlap 2008 július 14



Eredeti cikk 

 

Robert Patinson a Twilight sztárja a z entertainment weekly borítójáról


Ahogy ígértük,  a Comic-Con égető kérdésözönje  után a Twilight sztárjával, Robert Pattinsonnal beszélgettünk a “Hős –komplexusról”, hogyan lehet tökéletessé tenni az amerikai akcentust, annak a terhéről, hogy a világ legszebb vámpírját, Edwardot keleltt megformálnia,, és hogy mit is gondol igazából az Entertaintment Weekly magazin borítójáról. (Ne felejtse el megnézni vele készült videónkat, és a tegnapi Twilight panel összefoglalóját)

Mindenekelőtt beszélgessünk a borítóról

Hmmm. Azt hiszem, a hajam egy kissé túltupírozták, nem? Nem tudom, hogy történhetett. Nevet.
Egyébként is úgy gondolom, csak egy hétig lesz kint a standokon.

Beszélj nekünk arról, hogy hogy is kell eljátszani azt, hogy gyönyörű vagy

Amikor először hallottam a szereplőválogatásról és  olvastam a forgatókönyvet, azt gondoltam: ez egyszerűen lehetetlen. Fizikailag lehetetlen eljátszani ezt a részét a szerepnek.  Megpróbáltam elképzelni, mi lehet az emberek reakciója. És ott volt az a valós lehetőség is, hogy egyszerűen bedilizel attól, hogy gyönyörűnek kell lenned egész idő alatt, és végül csak simán duzzogsz egész idő alatt. Mondjuk így:” Csak elmondom a szövegemet és állok mozdulatlanul, így teljesen jól le tudod filmezni?”


És végül mit tettél?

Sokat gondolkodtam rajta.  Megtévesztően komplikáltnak tűnt eljátszani ezt a szerepet.  Ha belegondolsz,  Edward olyannak tűnik, aki mindig a helyes dolgot mondja. Mindig a tökéletes úriember. De amikor  belehelyezzük abba a szituációba, amiben az életét éli, mindjárt kitűnik, hogy nem az a tökéletesen nyugis, normális krapek. Az volt, valamikor mielőtt vámpírrá lett. Még most is megpróbál az a kedves srác leni, de ugyanakkor megölt vagy 50 embert, szóval inkább úgy tűnik, mintha a folyamatos büntetésben lenne.


Ah, igen, tudjuk, hogy elolvastad Stephanie Meyer Midnight sun című kéziratát, ami a Twilight Edward szemszögéből. Ez nem fog megjelenni egy ideig. Valami részlet belőle?


Bella nem tudja, mi jár Edward fejében. Egyik könyvben sem tudja meg, ki is Edward valójában. A ‘Midnight Sun’-ban kiderül, hogy sokat elhallgat Bella elől, és azt is megtudhatjuk, mit is rejteget. Még az olyan alapvető dolgokat is, hogy vannak oylan vámpírok, akik meg akarják ölni Bellát,  úgy értem, nagyon sokáig hazudik erről .


Segített a könyv valamit abban, hogy másképp csinálj dolgokat a filmben?

 
Érdekes dolog, Edward az egész Midnight Sunban szinte undorodik önmagától. Végül is én is így látom Edwardot. Tudja, hogy a kapcsolata Bellával nem probléma, de ki nem állhatja azt, hogy nem tud elszakadni a lánytól. Mintha azt mondaná: tudom, hogy szeretem őt, tudom, hogy minden renben van és jól megy, de nem így kellene ennek lennie. Vámpír vagyok, verge el kellene fogadnom ezt, és megölni magam.2 túl sok az öngyűlölet benne. Nevet. És így is akartam 100%-ig eljátszani a szerepet, de senki nem engedte ezt meg.  Szinte fel kellett vidítaniuk.

Hallhatunk arról a naplóról valamit, amit Edward szerepére készülve írtál?

Nem tudom, ez az egész napló história honnan jött. Mármint ezernyi feljegyzést írtam, legalább hat féle verzióját a forgatókönyvnek, addig, amíg Portland-ben voltam két hónapig egyedül (ott forgatták a filmet). Cathrine Hardwick-et és mindenki mást megelőzően ott voltam.


Hogy közelebb kerülj a szerephez?

Nem tudtam volna csinálni semmit Londonban, ami bármiben is segíthetett volna, így arra gondoltam, ha mindentől, amit ismerek elhatárolom amgam, jót fog tenni. És az akcentus is ott volt. Azt gondoltam, jót fog tenni, ha úgy teszek két hónapig, mintha amerikai lennék.

Mit gondolsz, hogy sikerült?

Régimódi amerikainak kellene hangzania. Nem láttam még a filmet, de remélem, sikerült megvalósítanom.


– Denise Martin

-twmmy-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése