Költözés

A blogger új irányelvei miatt, ha netán bezárják a blogot - ami elképzelhető egyik-másik videó, ileltve kép miatt, a blogot átköltöztettem a wordpressre
https://twmmyforditasai.wordpress.com/
címre.

2012. június 13., szerda

Kevin Durand Robert Pattinsonról a Cosmopolis forgatása alatt



Eredeti cikk
Anne Brodie


A sokoldalú Kevin Durand az erőteljes 6 láb 6 inch (1.98m) magas alakját kemény, gonosz és tekintélyes alakok eljátszására használja. A Cosmopolisban Robert Pattinsont védi.
Kevin Durand Torvalja, a 28 éves multimilliomos Eric Parker (Robert Pattinson) fő biztonsági embere, elvesztette a türelmét. Ericnek és Torvalnak egy bonyolult kapcsolata van David Cronenberg Cosmopolisában, ami erősödik a film során. A történet szinte csak Packer limuzinjában játszódik, ahogy az áthalad a városon. Torval az autó mellett sétál, ellenőrzi Packer összes látogatóját, így érdekelt mindabban, ami a kocsiban történik. Minél borzalmasabb dolgok történnek, annál mérgesebb lesz. És Durand szerint, a személyes kapcsolata Pattinsonnal is viszonylag nehéznek tűnt. Duranddal Torontóban beszélgettünk.



Torval elviseli Ericet, és úgy tűnik jobban ismeri őt, mint bárki más, és lenézi őt. Ez szándékos volt, vagy csak én láttam bele?

Amikor először olvastam, úgy gondoltam, hogy a kapcsolat több mint egy egyszerű főbiztonságié egy pénzügyi ikonikus gyerekkel. Bizonyos szempontból inkább olyan apa-fia -féle volt, olyan aki az évek során eljut odáig, hogy törődjön a gyerekkel. A leghülyébb dolgokat csinálja, és mindig veszélybe sodor. Többrétegű, sok minden történik, sok érzelem és utálat is található. Minden benne van.



Robert Pattinson azt mondta, voltak ötletei a Torvallal való kapcsolatáról. Megbeszéltétek ezt?

Nem nagyon kellett gondolkodnia erről. Megszokta már a sok biztonságit maga körül, így ez természetes volt. Fontos volt számára, hiszen, főleg ebben a filmben az élete Torval kezeiben van. Voltak részek a forgatókönyvben ahol sok kérdés merült fel bennem. Szereti ezt a gyereket? Meg akarja ölni? Sok minden történt. Végül csak megpróbálta életben tartani.



Vannak pillanatok, amikor ránézel, és igazi tűz lobog a szemeidben.

Nem is tudom elhinni, de ez neki mindennapos dolog. Számomra nehéz volt ennyire belemerülni a dolgokba. A második jelentet forgattuk, és én frusztrált voltam. Kezdett feldühíteni, hogy (Pattinson mint Eric) soha nem nézett rám. Vagy az ő, vagy David ötlete volt ez, de soha nem néz a szemembe, és ez egyből megmutatja, hol van a helyed. Emlékszem, hogy vissza kellett fognom magam, és lehűteni az idegességemet. Van egy „Mi vagyok én?” érzésed. Igazi osztályos dolog. Lenézte őt, ugyanakkor Torvalt szórakoztatta a sok marhaság amiket mondott, például hogy milyen hetyke egy nőnek a melle. Arra gondolsz, „Hogy fogod ezt a szart megúszni?” - én már börtönben lennék. Ez egy érdekes keveréke a megvetésnek és a csodálatnak.



Cronenberg leírása szerint Torval mintha egy kicsit távol lett volna a dolgoktól.

Tulajdonképpen lenyűgöző volt. Sokat dolgoztam a szövegemen mielőtt elküldtem a meghallgatásra. Mikor meglátta, azt mondta, igen, ez tökéletes. Mikor leültünk megbeszélni, meg akartam kérdezni, hogy honnan jött, milyen gyerekkora volt. Így elkezdem „Szóval, akarsz róla beszélni?” mire ő „Nem!” Wow. Isten áldja. Megkönnyebbültem, mivel a munkát megcsináltam, mielőtt megjelentem.



Elég gyakran játszol olyan karaktert, akinek a fizikai ereje számít, magas vagy és erőteljesnek látszol, szeretnél valami olyat csinálni amihez nem kell mindez?

Természetesen!



Musicalt?

Onnan jöttem. A karrierem Torontóban kezdődött, a húszas éveimben egy musical színházban. Játszottam a Forever Plaid-ben, Robin Hood-ban Karen Kainnel és Ross Petty-vel, a Godspellben, és sok más musicalben. Filmes szempontból végre kaptam egy lehetőséget. A Dark Woods of Night egy gyönyörű forgatókönyv, ami 2009-ben a Fekete Listán volt. Azt a karaktert játszom, akinek a fia megfullad, mialatt vigyáz rá. A film nyolc hónappal ezután kezdődik, és nem tudja, hogy bocsásson meg magának. Erős kisugárzása van, egy seriff, mindenki tőle várja el a biztonságot, neki pedig ötlete sincs, hogyan érhetné el ezt a pozíciót. Ez a gyengeség számomra nagyon érdekes. Színész vagyok; egy érzelmes, sebezhető fazon. A jeges, kemény emberek eljátszására kérnek fel, ami szórakoztató és én élvezem is, de jó dolog mást is csinálni.



Mi következik?

Ez egy nagyon érdekes és szuper dolog, ebben a pozícióban lenni, hiszen immáron húsz év is eltelt, de most ott vagyok, ahol lehet választani. Merre lenne érdemes menni, hogy fejlődjünk és küzdjünk hogy jobbak legyünk? Nem akarok olyat csinálni, ami nagyon egyértelmű, de néha azon belül is... sose tudhatod. Ott van az élettapasztalat is. Én, a feleségem és a csapatom csupán próbáljuk kitalálni mi következzen. A következő másfél hónapban messzi földekre megyünk, egy háromrészes film első részét csinálni. Gyorsan kell döntenünk. Szerencsésnek érzem magam.



Thunder Bay-ből származol, Ontario, Kanadából. Sokszor haza tudsz menni? 
 
Nagy család van otthon Thunder Bay-ben, de nem jutok oda sokszor. A legutóbbi sajtós nap ami itt volt, a Citizen Gangster kapcsán, akkor haza tudtam menni Anyák Napjára. Ami nagyszerű volt. Nem jutok vissza annyiszor, ahányszor szeretnék. Messze van Kaliforniától.


Még mindig kanadainak érzed magad?

Mindig is kanadai leszek. Sokféle szempontból kaliforniai lettem. Zavarba ejtő, hogy amikor visszamegyek Thunder Bay-be, nem tudok úgy megküzdeni az időjárással mint korábban, és a barátaim úgy néznek rám, mintha valami furcsa átalakuláson mentem volna keresztül, mert többé nem tudok negyven F (4,4444 °C ) alatt létezni!! De kanadai vagyok a hét minden napján.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése