Költözés

A blogger új irányelvei miatt, ha netán bezárják a blogot - ami elképzelhető egyik-másik videó, ileltve kép miatt, a blogot átköltöztettem a wordpressre
https://twmmyforditasai.wordpress.com/
címre.

2012. augusztus 9., csütörtök

Vanity Fair Next-Dressed List


 


És itt van, amit mondanak.


My favourite thing about Robert Pattinson is that you don't know that much about him. For me he's a little bit of Robert Redford look, and i know James Dean is an icon for him, but at the same time he's really private and a little demure.
Robert Pattinson and his hair have both done very very well on the red carpet.
That hair is definitely something to be reckoned with. And i believe that bad head look.
That little kind of couldn't really care less if its brushed or done, works perfectly with incredible Gucci tailoring.
I think Rob Pattinson wears everything well. He can wear a red velvet suit on the red carpet for a premier and somehow not look like he's in costume, it's pretty spectacular.
Robert is nothing if not a reluctant sex-symbol. He's a great actor, he's really running the red carpet as a sort of side-show, and that's why i think he is a huge success on it.
Robert is definitely, you know, quiet elegance, and i think that we're gonna see a lot of leading man glamour coming out, maybe he'll come out on his own actor, he gets a little space from Kristen on the red carpet.

A legjobb dolog Robert Pattinsonnal kapcsolatban az, hogy nem tudsz sokat róla. Szerintem van benne némi Robert Redford, és tudom, hogy James Dean egyfajta ikon számára, ugyanakkor nagyon privát és kissé szerény.
Robert Pattinson és a haja mindketten nagyon-nagyon jól szerepeltek a vörös szőnyegen.
Az a haj valóban olyan, amiről jó felismerni. És én hiszek ennek a rossz fiú kinézetnek.
Az a kis dolog, hogy nem érdekelhetné kevésbé hogy meg van-e fésülve vagy be van-e állítva, mindenhogy tökéletesen működik a fantasztikusra szabott Gucci öltönnyel.
Szerintem Robert Pattinson mindent jól visel. Lehet rajta akár egy vörös bársony öltöny a vörös szőnyegen egy premier alkalmából, és mégse néz úgy ki, mint aki jelmezben lenne, ami eléggé lenyűgöző dolog.
Robert, bár vonakodik tőle, egy szex-szimbólumnak számít. Nagyszerű színész, és a vörös szőnyeget mint mellékes dolgot kezeli, és szerintem ezért is van ekkora sikere.
Robert határozottan a csendes elegancia képviselője, és szerintem a jövőben meg fog jelenni főszereplői varázsa, és önálló színészként fog szerepelni, amint Kristen nagyobb teret fog neki adni a vörös szőnyegen.

(És az életben..  de ezt itt én tettem hozzá, meg a kisördög bennem :) )


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése