Költözés

A blogger új irányelvei miatt, ha netán bezárják a blogot - ami elképzelhető egyik-másik videó, ileltve kép miatt, a blogot átköltöztettem a wordpressre
https://twmmyforditasai.wordpress.com/
címre.

2013. január 30., szerda

InStyle 2009.02

de kár, hogy a régi RPD-s fordítások közül nem sok maradt meg!
Ennek a cikknek az eredetijét kerestem, de sajnos nem találtam
De,de ,végül igen!






InStyle magazin 2009.02

admin december - 15 - 2009
Robert Pattinson az It-Girl férfi megfelelője. Mikor feltűnik egy Hollywoodi partin fekete pólóban és fekete öltönyben, a sötét kombináció másnap már divatot teremt. És mikor látod őt az “In-N-Out-Burger” nevű gyorsétteremben zilált és kócos hajjal, néhány órával később lányok milliói csevegnek erről.
Vajon miért okoz ez a kissé hosszú orrú, hegyes arcú, fekete szemöldökű srác ekkora hisztériát? Nagyon egyszerű: Robert Pattinson játssza a hallhatatlan, jóképű vámpírt Stephenie Meyer világhírű bestsellerének, a Twilight-nak a megfilmesítésében.
InStyle: Mi olyan szexi a vámpírokban?
Rob: A veszély. Ha találkozol egy vámpírral az olyan, mintha magától a haláltól kapnál egy csókot. Meg talán van valami köze a meztelen nyakhoz is (vigyorog). A Twilight-ban, én nem úgy nézek ki, mint egy vámpír, hanem csak úgy, mint egy fura srác.
InStyle: Úgy neveznek téged, mint Jude Law méltó utódját. A Los Angeles Times azt írta arról, mikor megjelensz valamilyen eseményen, és a rajongók megostromolnak, hogy “pop cunami”.
Rob: Igen, ijesztő, nem? A rajongóim száz százalékig nők, és a legtöbbjük még nincs is 12 éves, vagy pedig idősebb 35-nél.
InStyle: Hogy kezeled ezt?
ROB: Minden olyan szürreális. Hirtelen a dolgok, amik korábban teljesen jelentéktelen voltak, fontos szerepet kaptak. Például, hogy hogyan hordom a hajam…
InStyle: Igen, ennek már kultúrális értéke van. Vannak olyan Internetes blogok, amik tippeket adnak, hogyan kezeljük a kusza tincseket.
ROB: (nevet) A hajam már csak ilyen. Egyszer felkerült egy paparazzi kép, ami engem ábrázolt egy klub előtt, miközben eléggé morcos voltam és a hajam sem volt a legjobb állapotában. Néhány Hollywoodi “szakember” azt kezdte el követelni,, hogy a rajongóim kedvéért igazán megfésülködhetnék. Mikor azonban ráébredtek, hogy az “anti-hajstílusom” nagyon népszerű Twilight körökben, már elnézték, hogy fésületlenül járkáljak eseményekre.
InStyle: Máskor is kellett már ennyit aggódnod a kinézeted miatt?
ROB: Sose kellett ennyit törődnöm a kinézetemmel. Akkor kezdődött ez, mikor megkaptam Edward szerepét. Minden sporttal kapcsolatos dologban én tipikus britként viselkedek. Jobban szeretek kocsmákba járni, mint konditerembe. De mivel a vámpír szerep megköveteli, hogy tökéletesen nézzek ki, kénytelen voltam időt szentelni a sportokra is.
InStyle: Hogy néz ki egy Hollywoodi “hozzunk formába” program?
ROB: Három óra kick-boxolás, két óra kocogás minden egyes nap, és természetesen szigorú diéta. Néhány hét elteltével eltűnt minden zsír rólam. De izom sem sok maradt rajtam. Viszont elég izmos voltam ahhoz, hogy eljátszhassam a vámpírt. Ahhoz ideális volt az alakom.
InStyle: Ne sértődj meg, kérlek, de még Madonnának is látványosabbak az bicepszei, mint neked.
ROB: (nevet) Tudom. De szerintem a nők jobban kedvelik a kevésbé izmos férfiakat. A rossz fiúkat. Akik nem nyitják ki neked az ajtót, de kalandokat ígérnek. Egy olyan férfi, mint James Dean mindig nyerne egy gentelman-nel szemben.
InStyle: A mai kinézeted alapján szerinted alulmaradnál James Dean-nel szemben?
ROB: Én mindig kedveltem ezt a bőrdzsekis-farmeros-pólos összeállítást. Csak nemrég volt lehetőségem megnézni James Dean filmjeit DVD-n. Jó srác.
InStyle: Hogy jellemeznéd magad?
ROB: Az anyám még mindig azt gondolja rólam, hogy idióta vagyok (nevet). Én azt mondanám, hogy közönyös vagyok, nemtörődöm, lezser, és nem vagyok öntelt.
InStyle: Ezek szerint nem a jó szakmát választottad.
ROB: Tini koromban modellkedtem. Ebben a szakmában megtanultam könnyen venni a csalódásokat. Mikor ‘nőies’ srácra volt szükség, sok munkám volt, mert 12 évesen úgy néztem ki, mint egy lány. Aztán hirtelen sem izmos, sem pedig nőies nem voltam és csak negatív kritikákat kaptam. De nem számított. Akkor már arról ábrándoztam, hogy zongorista leszek. 16 éves koromban minden vágyam az volt, hogy egy Nizzai tengerparti bárban zongorázzak. Magam előtt láttam azt a romantikus képet, hogy minden este szmoking-ot viselek.
InStyle: Jelenleg nincs barátnőd. Milyen típusú nő változtatná meg ezt a helyzetet?
ROB: Magabiztos nők, mint amilyen Particia Arquette vagy Tina Fey. Ígéretes az, hogy úgyse tudnának engem elviselni. Mindhárom ex-barátnőm utált engem, mielőtt meghódítottam őket. Mivel csak azért akartam színész lenni, hogy csinos lányok közelében lehessek…
InStyle: Ez érthető. De akkor hogy működött?
ROB: Az apán elküldött egy színjátszó társulathoz. Leginkább a színfalak mögött tevékenykedtem. Egy nap, a főszerepet játszó színész hiányzott, így nekem kellett helyettesítenem őt, és egész véletlenül pont azon az estén, egy ügynök is megnézte a darabot.
InStyle: És azóta éled a Hollywoodi színészek életstílusát?
ROB: Hogyne! Most éppen masszázsra megyek, amit azelőtt sosem tettem. És akkor mi van? Most is jobban szeretem a gyorséttermi kajákat, mint a tofut, még mindig pocsék sofőr vagyok és még mindig vannak problémáim az ócskavas 1989-es BMW-m elindításával. Velem tényleg nem lehet nagy feltűnést kelteni.
Forrás: [német] InStyle magazin februári szám

A cikket Bugsy bocsájtotta rendelkezésünkre :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése