Költözés

A blogger új irányelvei miatt, ha netán bezárják a blogot - ami elképzelhető egyik-másik videó, ileltve kép miatt, a blogot átköltöztettem a wordpressre
https://twmmyforditasai.wordpress.com/
címre.

2015. január 31., szombat

BD Stockholm

Itt az átirat :) Mint mondtam, hogy nem tudnak svédül? Na, majd kitanulják!




RP interview in Stockholm

RP: Just an interesting one I guess. It's a difficult thing, if you start out in drama, like especially in like fantasy-drama and also the series, I think one of the most difficult thing is to stretch away from it.
I guess that all of you need to know that you're the only reason why this series is going on...
Yeah, I'm not really that concerned with shading an image, I think it just comes gradually, I mean, I don't really need to do any ----.
Yeah, the only thing you really need to do in any genre is have a six-pack. That's it. That's the modern moral (??).
I think I'm pretty much the only actor in the world now who doesn't go to the gym. But I think, I guess I have to, soon. For whatever reason people expect actors to like, no matter what part you're playing you definitely have to have six-packs. So maybe I have to.
Gain in a Twilight movie? Yeah, I mean I didn't really have, I mean, any particular luck or anything. I guess just like don't care, like don't try, and then you'll probably be better I think. That's a terrible advice. No, try really hard. I don't know.

Szerintem egyszerűen csak érdekes. Nehéz dolog, ha egy drámában kezdesz, főleg egy fantasy drámában, ráadásul sorozatban, akkor az egyik legnehezebb dolog az, hogy eltávolodj tőle.
A tömegnek: Ti vagytok az egyetlen ok, amiért ez a film folytatódik...
Igen, nem próbálkozok nagyon kialakítani egy bizonyos képet magamról, szerintem az csak alakul folyamatosan.
Igen, az egyetlen dolog ami kell, bármilyen műfajról is legyen szó, az a kockahas. Ennyi. Ez a modern morál.
Szerintem én vagyok az egyetlen színész a világon, aki nem jár kondizni. De lehet, hogy hamarosan muszáj lesz. Valami oknál fogva, mindegy mit játszol, az emberek elvárják, hogy kockahasad legyen. Szóval lehet, hogy mennem kell majd.
Nyerni a Twilight filmekből valamit? Igen, nem hiszem, hogy szerencsém lett volna. Szerintem csak ha nem érdekel, ha nem próbálkozol, akkor jobb leszel, gondolom. Ez egy szörnyű tanács. Nem, próbálkozz erősen. Nem tudom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése