Költözés

A blogger új irányelvei miatt, ha netán bezárják a blogot - ami elképzelhető egyik-másik videó, ileltve kép miatt, a blogot átköltöztettem a wordpressre
https://twmmyforditasai.wordpress.com/
címre.

2015. február 6., péntek

2008 EW Első rész

Eszembe juttatták a GossipCop-on



I: How familiar were you with the series when you signed on?
RP: Zero familiarity. I got told to read it, but just for the movie and I, like about five months I guess before I actually did the casting. And I was in London, I wasn't even doing acting, so I never got around to reading it. But I read the whole series in the weekend after I did the audition. Specifically so I can do the part. But I didn't read it before the audition. Didn't even know what it was.
I: So how did you cope with the audition, how were you able to go in there with a blank sheet?
RP: Well I mean I read the script, I just I read the script and I was like, I 'm not gonna get this anyway, so, like, there's no point in doing any research. And I read the first 40 pages of the book and I was just like, there's zero chance I'm gonna get this part, so I came in and I was freaking out as well, when I went in. But then, I did it just the way Kristen was playing it. It kind of shocked a performance out of me, which I hadn't thought of at all.
I: Why didn't you think you had a chance?
RP: I mean when you read the beginning, when Edward's introduction is just saying 'oh he's so heartbreakingly beautiful, I mean every single tip, like every pharagraph just like a thing, erm, I remember I stopped reading it when it said 'even in the rain he looked like he was in an underwear commercial' or something, or a hedgehog commercial, I was like oh, Jesus. There's no way. And also I thought like, there was a strong possibility that the performance would have to be really really campen (???), like kind of silly, which I don't think it is, I hope. I don't know. But yeah, that's kind of why.

I: Mennyire ismerted a sorozatot amikor szerződtél?
RP: Semennyire sem. El kellett olvasnom, de csak a film miatt, ha jól emlékszem olyan 5 hónappal azelőtt, hogy tényleg bekerültem volna. Londonban voltam, nem színészkedtem, szóval nem is olvastam. De a meghallgatás utáni hétvégén az egészet elolvastam. Főleg azért, hogy el tudjam játszani a szerepet. De nem olvastam a meghallgatás előtt. Azt se tudtam, hogy mi is az egész.
I: Hogy tudtad így megcsinálni a meghallgatást, hogy indulhattál üres lappal?
RP: Nos, a forgatókönyvet elolvastam, aztán úgy voltam vele, hogy úgyse fogom megkapni a szerepet, szóval nincs sok értelme utánajárni. És elolvastam az első 40 oldalt és úgy éreztem, hogy teljesen esélytelen az, hogy megkapjam a szerepet, szóval halálra váltam mentem be. De aztán úgy játszottam, ahogy Kristen. Valahogy az ő jelenléte olyan sokkal volt, hogy előálltam egy előadással, amire egyáltalán nem gondoltam azelőtt.
I: Miért gondoltad azt, hogy nincs esélyed?

RP: A könyv elején, amikor Edward bemutatása van, akkor azt írja, hogy 'oh, annyira szívszorongatóan gyönyörű', minden egyes résznél, minden bekezdésben, és meg is álltam az olvasásban akkor, amikor azt írta, hogy 'még az esőben is úgy néz ki, mintha alsóneműt reklámozna' vagy valami sün reklámban lenne (?? pedig ezt mondja), erre csak annyit mondtam, oh Jézusom. Esélytelen. És arra is gondoltam, hogy a szerepnek nagyon-nagyon ---- kell lennie, kissé butának, bár talán nem olyan lett, legalábbis remélem. Nem tudom. De igen, nagyjából ezért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése