Költözés

A blogger új irányelvei miatt, ha netán bezárják a blogot - ami elképzelhető egyik-másik videó, ileltve kép miatt, a blogot átköltöztettem a wordpressre
https://twmmyforditasai.wordpress.com/
címre.

2014. július 24., csütörtök

Riport a 2008-as Comic Con után




LC: So Rob, you were just downstairs in Hall H. I’ve seen enormous movies debut there with like enormous stars. I’ve never heard of any sort of reaction like you got down there. It was like, Elvis like.
RP: Wow, that’s ... Elvis like. Yeah, that was pretty impressive. That was pretty scary. I don’t know. I was really stunned, actually. I’m kind of overwhelmed, like exhausted now.
LC: Is it like the type of scream that makes you wanna rip off your shirt and do a little dance and just like point right at the crowd?
RP: No, not at all. It’s the type of scream that makes you think ’what are you screaming about?’. It’s like, yeah, you know, you think you have to give something back, and maybe that is what it was, but I reckon if I take my shirt off then the screams would die up pretty quickly.
LC: My favourite comment of the time, you were down there and somebody from the audience screamed ’I love you Rob’ and you said good.
RP: Oh really? That’s embarrassing. It was really odd. It’s just really odd, it’s the character they like, though. I don’t know. It’s just really strange, I haven’t had such a connection with girls, it’s really bizarre.
LC: Now Catherine and Stephenie got into Bella’s lullaby a little bit, tell us about what does it sound like?
RP: I don’t know actually. I haven’t heard it.
LC: Well it’s your music that you performed.
RP: Oh-oh, yeah, the one I do – I think there’s another song which is just one of my songs, which is in another point, I’m not entirely sure where they gonna do it, it’s towards the end of the movie. But it’s not like Edward related, I don’t know if they’re gonna use it, but there was one cut of it the other day which had that song in.
LC: Okay and like what ’s the name, what’s it about?
RP: I don’t really know, it’s just a weird little song, it’s just really random, but it comes in a strange point in the movie. But the lullaby is just, I was just playing the piano randomly, and I don’t know, I was just trying to come up with something and they just kept shooting while I was playing.




LC: Szóval Rob, most voltál lent a Hall H-ben. Már láttam pár óriási filmet óriási sztárokkal. Mégse hallottam még ilyen reakciót, mint amit most kaptál ott lent. Mintha Elvis jelent volna meg.
RP: Wow, Elvis. Igen, elég lenyűgöző volt. És ijesztő is. Nem tudom. Nagyon megdöbbentem. Meg is rendültem, olyan mintha most ki lennék merülve teljesen.
LC: Olyan sikoltozás ez, amitől leginkább levennéd a pólódat és táncolnál mutogatva a tömegre?
RP: Nem, egyáltalán nem. Inkább olyan, hogy azt kérdezed ’miért sikoltoztok?’. Olyan, mintha valamit vissza kellene adnod, és talán az is volt, de azt hiszem, ha levenném a pólómat, hamar elhalna minden sikoly.
LC: A kedvenc megjegyzésem az volt, amikor valaki a közönségből az kiáltotta, hogy ’Szeretlek Rob’ te meg csak annyit mondtál, hogy jó.
RP: Oh igen? Ez zavarba ejtő. Furcsa volt. Tényleg furcsa volt, de igazából csak a karaktert szeretik. Nem tudom, Nagyon érdekes volt, még soha nem volt ilyen kapcsolatom lányokkal, bizarr dolog.
LC: Catherine és Stephenie beszéltek kicsit Bella altatódaláról, elmondnád, hogyan hangzik?
RP: Igazából nem is tudom. Nem hallottam.
LC: Nos, az, amit te írtál.
RP: Oh-oh, igen, amit én csináltam – azt hiszem van egy másik dal, amit én írtam, a film egy másik részében, nem tudom pontosan hova fogják tenni, valahol a film vége felé lesz. De nincs kapcsolatban Edwarddal, nem tudom, hogy használni fogják-e, de volt egy olyan változata a vágásnak, amiben benne volt.
LC: Oké, és mi a címe, miről szól?
RP: Nem tudom, csak egy furcsa kis dal, véletlenszerűen jött, de érdekes helyen van a filmben. De az altatódal, csak úgy játszottam a zongorán és nem tudom, próbáltam valamivel előállni és a felvétel meg csak ment tovább mialatt játszottam.

-twmmy- 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése