Költözés

A blogger új irányelvei miatt, ha netán bezárják a blogot - ami elképzelhető egyik-másik videó, ileltve kép miatt, a blogot átköltöztettem a wordpressre
https://twmmyforditasai.wordpress.com/
címre.

2014. augusztus 14., csütörtök

XFM



I: And Rob we talked about this thing on the show now and again, it’s called Celebrity Stalker and I think it’s something you can only really do when you’re on the radio in London. Because we get a high consentration of people here in the media, famous people who have profile and stuff like that and a celebrity stalker is for somebody who isn’t famous and they see a celebrity or somebody with profile often, and you were mine for a while, I used to see you everywhere.
RP: Really?
I: You were my celebrity stalker, yeah. I’m gonna run some places by you just to double check that I was delivered fat people (???). This was you on a Sunday carrying a guitar the Sun Inn in Barnes.
RP: I have been there many times.
I: Yeah?
RP: Almost I had an interesting story about the Sun Inn.
GP: Do tell, do tell your story.
RP: I thought it’s kind of fascinating, I went to a psychic the other day
GP: As you do
RP: And as soon as she --- well you’re crazy psychic, like, I can’t get a read on you, I can teach you how to be a psychic. And she said like ’go into my house’. So I started describing her house and it was like identical.
GP: Spot on!
RP: And she was like ’oh say these names’ or whatever and I was like making up these names and she was like ’this is my son, this is the guy I was just with, blablabla’ so we must have known each other in a previous life, and she was like ’where are you from?’ just saying her family 350 years ago her family house was the Sun Inn in Barnes. Which is also where my mum’s water broke with me. In the garden of the Sun Inn.

I: És Rob, már sokszor beszéltünk erről a műsorban, van ez a játék amit Híresség Követőnek hívnak, és ez olyan, amit igazán csak akkor tudsz csinálni, ha a rádiónál dolgozol Londonban. Mert itt sok híres emberrel találkozunk, híres emberek akiknek van munkájuk és a híresség követő az olyannak van, aki nem híres de látnak híres embereket nagyon gyakran, és te voltál az enyém egy ideig, mindenhol láttalak.
RP: Igazán?
I: Te voltál a követett hírességem, igen. Most mondok pár helyet, csak hogy igazoljam az állításom. Vasárnaponként a Barnes-i Sun Inn-be mentél a gitároddal.
RP: Sokszor voltam ott.
I: Igen?
RP: Van is egy érdekes történetem a Sun Inn-ről.
GP: Halljuk, halljuk a történeted.
RP: Elég lenyűgözőnek találtam, egyik nap elmentem egy médiumhoz (ilyen lelki látó szösz – de nem jós, legalábbis szerintem)
GP: Ahogy szoktál
RP: És amint meglátott, azt mondta, hogy te egy őrült pszichés vagy, nem tudlak olvasni, de meg tudlak tanítani. És azt mondta, ’látogasd meg a házamat’. Szóval elkezdtem leírni a házát, és teljesen azonos házat mondtam el.
GP: Pontosan!
RP: Aztán kérte, hogy mondjak neveket, én meg csak mondtam a neveket mire ő ’ez a fiam, ez az akivel épp most voltam’ blablabla, szóval biztos, hogy ismertük egymást egy előző életben, mire azt kérdezte ’honnan jössz?’ aztán kiderült, hogy a családjának a háza vagy 350 évvel ezelőtt ott volt, ahol most a Sun Inn Barnes-ban. Ráadásul anyum magzatvize is ott folyt el, amikor velem volt várandós. A Sun Inn kertjében.

I: No way!
GP: Well how about that! Very
RP: Strange.
GP: The things that you obviously
RP: That I’m a psychic.
GP: Yes.
I: Hey Guy, I don’t know if you know that
GP: You know where my mother’s water broke
I: Listen, we were born in the same hospital. I found this out last night when I was
GP: Really?
I: Yeah
GP: Well, how about that? Do you have seven rooms in your house by any chance, and old --- style mansion?
I: No, I work at XFm, I got a flat.
---------------------
GP: I bet I was born before you though
I: That’s right, there’s a couple of years between us.
GP: Yeah I’m sure.

I: Ilyen nincs!
GP: Nem semmi! Nagyon
RP: Fura.
GP: Ezek a dolgok egyértelműen
RP: Hogy látnok vagyok.
GP: Igen.
I: Hé Guy, nem tudom, hogy tudtad-e
RP: De tudod, hogy az én anyukám magzatvize hol
I: Egy kórházban születtünk. Erre tegnap este jöttem rá, amikor
GP: Igazán?
I: Igen.
GP: Nos, mit szólsz hozzá? Nincs véletlenük 7 szoba a házadban, egy öreg, --- stílusú udvarház?
I: Nem, az XFm-nél dolgozok, csak egy lakásom van.
--- itt mondanak valamit amit nem értek ----
GP: Fogadok viszont, hogy én korábban születtem.
I: Ez igaz, van pár év kettőnk között.
GP: Az biztos.




I: This is obviously XFm where we’re big on music and you guys gotta show off, but you’re both musicians. And I just wanted, is there a project in your head that you’d like to do, maybe go and release music at some point?
GP: I don’t know, we both kind of, you know
I: Not together obviously.
GP: Yeah, of all the best duets out there we could do an album.
RP: Roving.
GP: Roving duet, yeah. Well I’ve been making some music and I might get out at some point or other. I always talk about this and I never really do it, so I don’t know. But it’s a good form of expression. And Rob brought songs, he played couple of great songs on set while we were there, so. But I think it’s one of those things you just, you know as an actor you’re working, you’re busy working, you’re quite sort of tied up in all that, so.
RP: Yeah. And also you gotta kind of, I mean, I was trying to think of how to release something, I was trying to think about the band name is the most impossible thing, it’s so humiliating, whatever
I: What have you decided
GP: I think it will be My Psychic Glint (???) My Psychiy Hangover Glant. Sorry.
I: It’s all right. Rob, you have played a couple of gigs in London before that, right?
RP: Billions.
I: Yeah? Are you gonna --- at some point?
RP: I mean now that everyone can record stuff on their phones it’s kind a like you’re really sing a record as soon as you do a gig, it’s kinda emberrassing. But I used to play in – around the corner I used to play, I moved to Soho because I played there every Monday. And at bunch of other places. But yeah, it’s too nervewrecking. The first time I recorded something I literally never played a gig again.

I: Ez természetesen az XFm, ahol nagyon is érdekel minket a zene, nektek pedig dicsekednetek kell, elvégre mindketten zenészek is vagytok. Csak azt akartam kérdezni, hogy van-e valami terva fejetekben, amivel elő szeretnétek állni és kiadni zenét egyszer csak?
GP: Nem tudom, mindketten
I: Nem együtt, persze.
GP: Igen, az összes legjobb duettek között nekünk is kéne albumot csinálni.
RP: A Roving-ot (vándorló)
GP: Roving duettek, igen. Nos, én már egy ideje szereztem némi zenét és lehet, hogy egyszer kiadom majd. De erről mindig csak beszélek inkább, aztán nem csinálok semmit. De ez egy jó fajtája a kifejezésnek. És Rob hozott pár dalt, játszott néhány nagyon jó számot a forgatáson. De szerintem ez olyan dolog, ha dolgozó színész vagy, akkor eléggé lefoglal a munkád.
RP: Igen. És azon is gondolkodtam, ha kiadnék valamit, akkor a név lenne a leglehetetlenebb dolog, annyira megalázó
I: Mi mellett döntöttél?
GP: Szerintem az Én Pszichikai Csillogásom. Az Én Pszichikai Másnapos Csillogásom. Bocs.
I: Semmi baj. Rob, te már koncerteztél itt Londonban korábban, igaz?
RP: Rengetegszer.
I: Igen? Vissza fogsz még térni ehhez?
RP: Most, hogy már mindenki felvételt tud készíteni a telefonjával olyan, mintha egy előadás alkalmával már lemezt készítenél, elég zavarba ejtő. De sokat játszottam, nem messze innen, aztán a Soho-ba költöztem, mert minden hétfőn ott játszottam. Aztán sok másik helyen is. De igen, túlságosan idegtépő. Amikor először készítettem felvételt valamiről, azóta nem játszottam koncerten.
Ez az egyik mézeskalács ház, ahol Rob játszogatott.

-twmmy-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése